javahermarket

» تصویر تماشاگر زن ایرانی بازی والیبال ایران ایتالیا سانسور نشد
» تصویر تماشاگر زن ایرانی بازی والیبال ایران ایتالیا سانسور نشد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

در بازی دیروز ایران و ایتالیا باز هم صحنه هایی مثل صحنه بازی اسپانیا و ایتالیا از سانسور در رفت

 

javahermarket



عکس/2 بازیکن بایرن در لباس احرام
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

فرانک ریبری هافبک فرانسوی بایرن مونیخ و حمیت آلتینتاپ بازیکن سابق بایرن مونیخ و رئال و هافبک کنونی گالاتاسرای در جریان دیدار دوستانه بایرن مونیخ با الوحده با پوشیدن لباس احرام عمره مفرده را به جا آوردند.




javahermarket



خودرو رو کش طلا مهاجم سابق سپاهان +عکس
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

ابراهیم توره مهاجم سنگالی سابق تیم سپاهان که با گلزنی هایش برای موناکو نقش زیادی در بازگشت این تیم به لیگ یک فرانسه داشته به خاطر ماشین جدیدش خبر ساز شده است. 
 
توره به تازگی ۷۵ هزار یورو صرف خرید یک بی ام و X۶ و روکش طلایی آن کرده و همین موضوع باعث شده که او مورد توجه رسانه های فرانسوی قرار بگیرد. روزنامه های فرانسوی او را در ولخرجی با ال حاجی دیوف معروف مقایسه کرده اند. 
 
توره با ۱۶ گل زده در رده پنجم بهترین گلزنان لیگ دوی فرانسه قرار دارد.

 خبر دیگر در مورد مهاجم سابق تیم های پیکان و پرسپولیس اینکه گفته می شود او جایی در ترکیب فصل آینده موناکو نخواهد داشت و احتمال حضورش در تیم های دیگر وجود دارد.

منبع: بازار خبر

javahermarket



جشن آبی‌ها و حسرت قرمزها!
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، استقلال هر چند در بازی آخر لیگ مقابل داماش گیلان شکست خورد اما قهرمانی آبی‌پوشان تهرانی چند روز قبل و در بازی مقابل فولاد در اهواز قطعی شده بود و به همین دلیل هوادران تیم آبی‌پوش تهرانی تمام سکوهای ورزشگاه آزادی را تسخیر کرده بودند تا جشن قهرمانی را در کنار ستاره‌های خود برپا کنند.


جشن قهرمانی استقلال در ورزشگاه آزادی که عصر جمعه آبی‌پوش شده بود، بسیار با شکوه برگزار شد تا هواداران استقلال یک روز خاطره انگیز را تجربه کنند اما این مراسم با حسرت و اندوه بزرگی برای هواداران تیم پرسپولیس همراه بود. پرسپولیس فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشت و ناکام بزرگ لیگ ایران لقب گرفت.

 ادامه مطلب - سايت عشق دوني

javahermarket



عکس های پسر خوشتیپ فرهاد مجیدی در تمرین استقلال
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 


عکس های پسر خوشتیپ فرهاد مجیدی در تمرین استقلال
عکس های پسر خوشتیپ فرهاد مجیدی در تمرین استقلال  www.taknaz.ir
 
فرهاد مجیدی،حنیف عمران زاده و پسر فرهاد مجیدی
 
عکس های پسر خوشتیپ فرهاد مجیدی در تمرین استقلال
عکس های پسر خوشتیپ فرهاد مجیدی در تمرین استقلال

 

javahermarket



دستگیری دختران با صورت‌های رنگ‌شده
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

فارس:مسئول یگان‌ ویژه از دستگیری عده‌ای از دختران که در ظاهر پسر می‌خواستند وارد ورزشگاه شوند خبر داد.

عرب سرخی در مورد اتفاقاتی که امروز در ورزشگاه آزادی رخ داد اظهار داشت: امروز تعداد زیادی از جوانان در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند و ماموران ما هم تلاش زیادی کردند تا مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: قبل از اینکه هواداران وارد ورزشگاه شوند به جدیت آنها را کنترل کردیم. یک نمونه نارنجک پیدا کردیم و موارد دیگری از مواد محترقه بود هم کشف شد و آنها را ضبط کردیم.

مسئول یگان ویژه ادامه داد: عده ای از دختران هم بودند که خود را به شکل پسر در آورده بودند و صورت هایشان را رنگ کرده بودند که آنها را تحویل مقامات قضایی دادیم. همچنین چند نفر را به دلیل همراه داشتن حشیش، تریاک و ماری جوانا دستگیر کردیم. با همه این موارد برخورد جدی خواهد شد.

javahermarket



خودروي فوتبالیستهای ایرانی/تصاویر
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش وبگردي به نقل از باشگاه خبرنگاران: از دیرباز و در همه جهان زندگی خصوصی ورزشکاران مشهور به خصوص فوتبالیست ها مورد اهمیت رسانه ها و مردم بوده. این مسئله در ایران نیز صدق می کند و خیلی از مردم دوست دارند از رخدادهای زندگی ورزشکاران مورد علاقه خود مطلع شوند.

یکی از مواردی که بسیاری می خواهند بدانند این است که فوتبالیست ها و مربیان معروف چه ماشین هایی سوار می شوند و به چه اتومبیلهایی علاقه دارند. این علاقه معمولا مورد استقبال فوتبالیست های ایرانی واقع نمی شود و سعی می کنند مانند سایر مسائل زندگی شان، اتومبیل های اصلی خود را پنهان کنند و با ماشین دیگری سر تمرین بروند یا در اماکن عمومی ظاهر شوند. علت این را می توان در دلایلی چون تمارض به پایین بودن مبلغ قرارداد، در امان ماندن از مزاحمان احتمالی و ... جستجو کرد.

یک دلیل دیگر که به یک سالی است مانع از خرید ماشین های گران قیمت از سوی فوتبالیست ها شده، افزایش نرخ ارز و به تبع آن چند برابر شدن قیمت ماشین های خارجی است. به همین خاطر برخی بازیکنان که ماشین خارجی داشتند با فروختن اتومبیل های خود، پول آن را در مشاغل دیگر سرمایه گذاری کرده و ماشین های معمولی سوار می شوند.

به هر حال وقتی فوتبالیست ها به طور میانگین روزانه 2-3 ساعت از وقت خود را سر تمرین هستند و در بقیه ساعات شبانه روز مشغله خاصی ندارند، اتومبیل می تواند گزینه مناسبی برای پر کردن گوشه ای از اوقات فراغتشان باشد.
.


در ادامه به ماشین برخی بازیکنان و مربیان مشهور اشاره ای می کنیم:

 ادامه مطلب - سايت عشق دوني

javahermarket



عرب: هواداران دل قلعه نوعی را شکستند / نظری جویباری: تلاش می کنیم قلعه نوعی را در استقلال حفظ کنیم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

امیر عرب معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: زمان زیادی با قلعه نوعی صحبت کردم، وی عنوان داشت دلش از هواداران در بازی با الهلال شکسته است  و دیگر نمی خواهد در استقلال بماند.

وی ادامه داد: قلعه نوعی از چندین تیم حاشیه خلیج فارس و همچنین تیم های داخلی پیشنهاد دارد و قطعا در استقلال نمی ماند.

وی گفت: قلعه نوعی از برخی بازیکنان که از پیشنهاد های خوب گذشتند و در استقلال مانده و به این تیم کمک کردند تشکر کرد.

نظری جویباری: تلاش می کنیم قلعه نوعی را در استقلال حفظ کنیم

قائم مقام باشگاه استقلال در مورد ماندن و یا رفتن قلعه نوعی از استقلال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: وی از تیم های حاشیه خلیج فارس و چندین تیم خارجی پیشنهاد دارد  و می خواهد از استقلال جدا شود.

وی افزود: قلعه نوعی از مربیان ارزنده کشورمان است و تمام تلاش خود را می کنیم تا وی را در استقلال حفظ کنیم .

وی ادامه داد: قلعه نوعی دلش از هواداران شکسته است و امیدوارم آنها جمعه با حضور در ورزشگاه اقدامی کنند تا امیر از رفتنش منصرف شود.

javahermarket



حرکت عجیب نامزد کریستیانو رونالدو با پیراهن مسی! +عکس
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

رقابت تمام نشدنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی تنها به زمین فوتبال ختم نمی شود و گریبانگیر اعضای خانواده آنها هم شده است.
 
 
به گزارش خبرآنلاین؛ شاید او نامزد کریستیانو رونالدو باشد اما «ایرینا شیک» حاضر نشد تا در جنگ تمام نشدنی لیونل مسی و شوهرش دخالت کند. او که به بهانه افتتاح لباس‌های بهاره در مراسمی در شهر آتن یونان حضور یافته بود به صورت ناگهانی با یک خبرنگاران تلویزیونی روبرو می شود که پیراهن شماره 10 بارسلونا و یک قیچی را در دست دارد. این خبرنگار در جریان مصاحبه با شیک از او درخواست می کند تا آن لباس را پاره کند اما این زن 27 ساله روس کاملا محترمانه و جدا از رقابت رونالدو و مسی از انجام این عمل سر باز می زند. پس از آن نامزد رونالدو که به نظر می رسید از درخواست این خبرنگار کمی دلخور هم شده، قیچی را به او برمی گرداند و به گرفتن عکس یادگاری با دیگران در این مراسم ادامه می دهد.

 

javahermarket